dnsnet – Web Services – Web Authoring – eShop

DIGITAL MARKETING

To ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing) αναφέρεται στη χρήση ψηφιακών καναλιών, όπως η ιστοσελίδα, τα κοινωνικά δίκτυα, το email, τα μηνύματα κειμένου και άλλα ψηφιακά μέσα, για την προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών, καθώς και για τη δημιουργία σχέσεων με τους καταναλωτές.

Το Digital Marketing περιλαμβάνει μια ποικιλία τεχνικών και εργαλείων για την ανάπτυξη και την υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ. Αυτές περιλαμβάνουν:

SEO
Ιστοσελίδες και SEO
Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης βοηθάει στην αύξηση της ορατότητάς της στα αποτελέσματα αναζήτησης, προσελκύοντας περισσότερη επισκεψιμότητα και ενδιαφέρον από τους χρήστες.
Social Media
Κοινωνικά Δίκτυα
Η χρήση πλατφορμών κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter κ.λπ. για τη δημιουργία περιεχομένου, τη διαφήμιση και την αλληλεπίδραση με το κοινό.
Google Advertising
Διαφήμιση μέσω Google
Η δημιουργία διαφημίσεων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google (AdWords) ή σε άλλες πλατφόρμες του Google, όπως το YouTube ή το Gmail.
Email Marketing
Email
Η αποστολή email προς τους υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες με στόχο την προώθηση προϊόντων, την παροχή ειδήσεων ή την αύξηση της ενασχόλησής τους με την εταιρεία.
Content Marketing
Περιεχόμενο Μάρκετινγκ
Η δημιουργία και η κοινοποίηση περιεχομένου, όπως άρθρα, blogs, βίντεο, podcasts κ.λπ. με στόχο την προώθηση μιας εταιρείας ή μιας μάρκας.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει στις επιχειρήσεις να φτάσουν στον στόχο τους με πιο ακριβείς και αποδοτικές μεθόδους σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Επίσης, παρέχει δυνατότητες για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων και τη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ με βάση τα δεδομένα και την ανάλυση.

Ιστοσελίδες και SEO

Η βελτιστοποίηση μιας ιστοσελίδας για τις μηχανές αναζήτησης βοηθάει στην αύξηση της ορατότητάς της στα αποτελέσματα αναζήτησης, προσελκύοντας περισσότερη επισκεψιμότητα και ενδιαφέρον από τους χρήστες.

Κοινωνικά Δίκτυα

Η χρήση πλατφορμών κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook, το Instagram, το Twitter κ.λπ. για τη δημιουργία περιεχομένου, τη διαφήμιση και την αλληλεπίδραση με το κοινό.

Διαφήμιση μέσω Google

Η δημιουργία διαφημίσεων που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google (AdWords) ή σε άλλες πλατφόρμες του Google, όπως το YouTube ή το Gmail.

Email Marketing

Η αποστολή email προς τους υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες με στόχο την προώθηση προϊόντων, την παροχή ειδήσεων ή την αύξηση της ενασχόλησής τους με την εταιρεία.

Content Marketing

Η δημιουργία και η κοινοποίηση περιεχομένου, όπως άρθρα, blogs, βίντεο, podcasts κ.λπ. με στόχο την προώθηση μιας εταιρείας ή μιας μάρκας.

Το Digital Marketing επιτρέπει στις επιχειρήσεις να φτάσουν στον στόχο τους με πιο ακριβείς και αποδοτικές μεθόδους σε σύγκριση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Επίσης, παρέχει δυνατότητες για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων και τη βελτίωση των στρατηγικών μάρκετινγκ με βάση τα δεδομένα και την ανάλυση.